Film – en effektiv kanal

Stockholm Tunnel Run i november 2014 var en succé med drygt 42 000 deltagare. Vår film är både ett kollektivt minne för alla löpare och en effektiv kanal för Lidingöloppets marknadskommunikation.

När Lidingöloppet arrangerade det unika loppet Tunnel Run höll Snick-Snack i kameran – och hittade de bästa vinklarna med hjälp av en kameraförsedd drönare och en fotograf på moped. Vår film berättar om Lidingöloppets goda arbete för att kombinera affärsmöjligheter, engagemang och PR genom äkta löpeufori.

Lidingöloppet vann dessutom i mars 2015 första pris som "Årets Event B2C" för genomförandet av Stockholm Tunnel Run i tävlingen Gyllene Hjulet, upplevelseindustrins mest prestigefyllda pris. Stort grattis från oss på Snick-Snack!

Det går idag att göra riktigt bra film till en rimlig kostnad. Grundliga förberedelser och en klar strategi är receptet för succé. Vill du se hur vi förberedde oss för Tunnel Run-filmningen? Kolla här.

Film är ett utmärkt sätt att nå ut med ditt budskap. Ett mailutskick får hela 96 % fler klick om det innehåller film. Läs mer spännande statistik här!

Är du nyfiken på att göra film? Ring Klara Möller Norén på 070-461 52 05 eller mejla oss på info@snick-snack.se

Gå tillbaka